×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری عوامل تیراندازی در شهر الوند

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی قزوین با اشاره درباره جزئیات حادثه تیراندازی در الوند افزود:: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری دسته‌جمعی و تیراندازی در شهر «الوند»، بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.

سردار مدی حاجیان افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد پس از درگیری فیزیکی دو جوان و متواری شدند؛ یکی از آنان به داخل مغازه خرازی رفته و منجر به درگیری دسته‌جمعی شده که یکی از طرفین درگیری با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به سمت مغازه خرازی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان کرده است.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان، حاجیان با اشاره به اینکه در این تیراندازی ۲ نفر به علت شکستن شیشه‌های مغازه آسیب جزئی دیده‌اند، تصریح کرد: ۶ نفر از افراد شرکت‌کننده در درگیری دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اینکه علت این درگیری خصومت شخصی بوده و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: ایجاد ناامنی برای مردم و انجام رفتارهای هنجارشکنانه خط قرمز پلیس است و پلیس با حضور به‌موقع و مقتدرانه اجازه قدرت‌نمایی را به هنجارشکنان نخواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.