×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بی تفاوتی مسئولین قصه کرونا را در قزوین دراز می کند

به گزارش کافه خبر قزوین، حدیث سکاک کرونا میهمان ناخوانده ای که بی خبر به استان دعوت شد اما گویی قزوینی ها به اندازه ای میهمان نواز هستند که این میهمان را ممکن است در آینده ای نزدیک تبدیل به صاحبخانه کنند.

تخت های بیمارستان بوعلی تکمیل و وضعیت قزوین قرمز در استان پر خطر اعلام شده است ضمن اینکه ممکن است این بحران به سبب اینکه ما یاد نگرفتیم استان را در چنین پروسه ای مدیریت کرده و همراه با آن، با آموزش و تذکر به مردم یادآوری کنیم که تحت هر شرایطی موظفند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند،شرایط موجود را بیش از پیش سخت تر خواهد کرد.

جای تاسف دارد که این روزها مدیران نیز بر زخم کرونا نمک می پاشند و خود بی تفاوت از کنار این ویروس منحوس عبور می کنند.

برای بحران کرونا تدبیری اندیشه شود

یک شهروند قزوینی به کافه خبر قزوین می گوید: وضعیت قزوین پر خطر اعلام شده است این موضوع در حالی است که مسئولان برای چنین شرایطی هیچ تدبیری نیندیشیده اند.

وی می افزاید: وضعیت بحرانی کرونا در قزوین یک مدیریتی قاطع و قوی می طلبد که در آن تمامی دستگاه ها باهم بسیج و هماهنگ باشند،در غیر این صورت کرونا در قزوین ماندنی است.

مسئولان نسبت به کرونا بی تفاوت نباشند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با کافه خبر قزوین اظهار می کند: کرونا با این دیدگاه که مدیران همه نکات بهداشتی را فقطدر چهار دیواری دفتر خود رعایت کنند، قصه ای تمام نشدنی است.

منوچهر حبیبی با بیان اینکه صرف یک نظارت ساده نمی توان ویروس کرونا را کنترل کرد می افزاید: برخی مدیران معتقدند که با دورکاری و تعطیلی های پی در پی می توان این ویروس را کنترل کرد در حالی که باید برای پیشگیری و مقابله با کرونا باید به شکل عملیاتی وارد میدان شد.

به گفته او، دستگاه قضا، اصحاب رسانه به همراه صدا و سیما تنها دستگاه های پای کار در مقابل کرونا بودند و بقیه دستگاه ها در طول این مدت نتوانستند به وظیفه خود عمل کنند و سبب بحران کرونایی بزرگ در استان شدند.

حبیبی با بیان اینکه مسئولان کاملاً بی‌تفاوت از کنار کرونا می‌گذرند، تصریح می کند: متاسفانه برخورد قاطعی از سوی مسئولان با متخلفانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، نمی‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه بیش از ۸۰۰ مطب در استان وجود دارد می افزاید: بیشترین گلایه ها از این همین مطب ها بیرون آمده است ولیکن تا به امروز گزارشی مبنی بر پلمپ متخلفان ارائه نشده است.

وی می گوید: دستگاه‌ها باید روزانه به ارائه گزارش بپردازند زیرا یک روز عقب‌نشینی منجر به ۱۴ روز مقابله با کرونا می‌شود این موضوع در حالی است که اگر شرایط بر همین روال پیش رود،کرونا هرگز در قزوین شکست نخواهد خورد.

به گفته حبیبی، بر همه اقشار در هر جایگاه و مقامی که هستند باید بدانند که در مبارزه با کرونا مسئولند و نظارت ضعیف آنان می تواند خطر جدی را برای مردم قزوین فراهم کند.

با مدیرانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد می شود

قاضی پرونده‌های بهداشتی دادسرای عمومی انقلاب استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین از نخستین استان‌های پیشگام در تشکیل شعبه تخصصی کرونا بوده است می افزاید : پرونده‌های مختلفانی در دادسرا مطرح شده که متاسفانه به سبب عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل شده‌اند.

علی مرادی به کافه خبرقزوین بیان می کند: برخورد قاطعی با مدیرانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خواهد شد.

به گزارش کافه خبر قزوین،از مدیران استان انتظار می رود که خود پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند چراکه تا زمانی که آنان به عنوان سکاندار فرهنگ مبارزه ویروس کرونا، به این امر بی توجه باشند هر روز شاهد اتفاقات دردناک تری در استان خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.