×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قدردانی فرمانده سپاه قزوین از اجتماع با شکوه «سلام فرمانده»

به گزارش کافه خبر قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از حضور با شکوه و انقلابی مردم قزوین در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

خدا می‌داند که زمزمه‌های «اللهم عجل لولیک» ما رنگ و بوی دیگری گرفته است و از عمق قلب ما برمی خیزد..

بنام خدای خوبی‌ها

یکی از خواست‌های بنیادین بشر خستهً امروز، یافتن دور نمایی از آینده‌ای روشن و پر امید است که از بدو پیدایش انسان و هبوط حضرت آدم تاکنون، بشارت فرا رسیدن آن داده شده است. آینده‌ای درخشان که شکوه و عظمت آن دل‌های مالامال از انتظار و شوق را مدهوش خود کرده است.

خدا می‌داند که زمزمه‌های «اللهم عجل لولیک» ما رنگ و بوی دیگری گرفته است و از عمق قلب ما برمی خیزد. احساس نیاز ما از لحن کلام ما پیداست اگر چه گناه و معاصی ما هم زیاد است و شاید دعای ما به آسمان نرود اما ناامید هم نیستیم. ناامید نیستیم از تو که اسوه همه فضیلت‌ها و خوبی‌هایی، تویی که سرچشمه همه پاکی‌ها و نجابت هایی، تویی که امام روشنایی‌ها و شرافت‌هایی، می‌خواهیم خودت برای تعجیل در امر فرجت دعا کنی، که فرجت روز رهایی و عزت و سربلندی همه مستضعفان و مظلومان زمین خواهد بود و روز خواری مستکبران عالم.

روز گذشته خیل مشتاقان ظهورت در دارالمومنین ایران، از مرد و زن، کودک و جوان و نوجوان، برای ظهور منجی (عج) دعا کردند و یکصدا به فرمانده و قائم و امام خود با نگاهی گریان و قلبی مالامال از عشق به ساحت مقدس ایشان، سلام دادند و نقشی در خاطره و ماندگار از استان قزوین را بر دفتر روزگار منقش کردند.

صحنه‌هایی از حضور مشتاق و اخرالزمانی سربازان کوچک امام عصر به ثبت رسید که این حضور پیامی قاطع به تمام جهان مصادره کرد که ما دهه نودی ها، هشتادی‌ها، هفتادی‌ها، شصتی ها و غیره… در هر عصر و دوره‌ای، برای نام و راه امام زمانمان جان می‌دهیم. ما سربازان پا در رکاب مولایمان برای انتقام از خون سیدالشهدا و مظلومان عالم هستیم.

اینجانب بعنوان برادر کوچک شما، مراتب قدردانی و تشکر خود را برای این حضور دلگرم کنندهً امام زمانی به حضور شما پدران و مادران، نسل اول و دوم و سوم انقلاب و شما دهه نودی های عزیزم اعلام می‌دارم و امیدوارم که سربازان معتقد و انقلابی امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.