×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پول دادن به مدیر ناتوان هدر رفت منابع است/مسئول سازمان فرهنگی شهرداری قزوین فاقد توان مدیریتی است

به گزارش کافه خبر قزوین؛محسن حق شناس با اشاره به اینکه مدیر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین توان مدیریت در این حوزه را ندارد افزود: چشمه باید خودش بجوشد نه اینکه در آن آب ریخته شود، سازمان فرهنگی به وظایف خود به درستی  عمل نمی‌کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای شهر قزوین با بیان اینکه شورای ششم رویکرد فرهنگی دارد، ادامه داد: با وجود اینکه در شورای ششم موضوعات فرهنگی مورد توجه و تاکید اعضای شورا است؛ اما متاسفانه به دلیل عدم کارایی مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی نارضایتی‌های زیادی را در سطح پرسنل، مجموعه‌های فرهنگی و شهروندان شاهد هستیم.

این عضو شورای شهر قزوین با تاکید بر اینکه بودجه و اعتبار قابل توجهی برای سازمان فرهنگی ورزشی اختصاص داده شده خاطر نشان کرد: پول دادن به مدیری که توانایی لازم در اداره امور را ندارد هدر رفت منابع  است.

وی با اشاره به قهرمانی تیم والیبال نشسته در مسابقات پارالمپیک پاریس  و حضور ورزشکار ارزنده قزوینی در این تیم و مربی ارزشمند وزنه برداری با اعتراض به عدم توجه به این عزیزان توسط مدیریت شهری، تصریح کرد: مگر چند استان کشور قهرمان پارالمپیک دارند؟ چرا به تکالیف خود در مقابل این عزیزان عمل نشد؟ متاسفانه حتی یک بنر تبریک و قدردانی از این افراد که واقعا نخبه ورزشی هستند در شهر ندیدیم.

حق شناس خاطر نشان کرد: در مورد روز قزوین و هفته فرهنگی شهر  هم  برنامه‌های درخوری ارائه نشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.