×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اختلاف ارشاد و آموزش و پرورش دامن هنرجویان قزوین را گرفت/مدیرکل ارشاد خبری داد که واقعی نبود!!

به گزارش کافه خبر قزوین؛ در تاریخ ۱۳ مرداده ماه سالجاری در پی مباحث ایجاد شده در فضای مجازی مدیرکل ارشاد قزوین در گفتگو با خبرگزاری مهر مطرح کرده بود که هنرستان های زیبادختران تعطیل نخواهد شد.

وی افزوده بود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت استانداری قزوین و همچنین همراهی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین هنرستان هنرهای زیبا در استان قزوین کما فی السابق به کار خود ادامه خواهد داد.

امروز در تاریخ ۱۸ شهریورماه سالجاری شنیده ها حاکی از این است که مسئولان نه تنها به قول خودشان عمل نکردند بلکه در آستانه سال تحصیلی هنرجویان را به حال خود رها کردند.

در این بین خانواده های که بین این دو ارگان گیر کرده اند و جز اعتراض راهی ندارند،کسانیکه می‌توانستند همانند همه مردم در حال حاضر برای فرزندانشان کتاب و یونیفرم مدرسه تهیه کنند اکنون مایوس و ناامیدند.

با اینکه بین دو ارگان جلساتی صورت می‌گیرد که فقط شکل فرمالیته است گویا خانواده های هنرجوها بین زورآزمایی این دو ارگان گیر کرده اند و نمی‌توانند برای آینده فرزندانشان برنامه ریزی داشته باشند.

همواره با جا به جایی دولت ها مدیران استان تغییر می‌کند و همین تغییرات سیاسی بلای جان فرهنگ و هنر استان شده است.

حذف هنرستان هنری به این معناست که فرهنگ و هنر قزوین تعطیل شود،کسی به شکل آکادمیک از علم بهره نبرد،نوجوانان به جای علاقشان مجبور شوند در رشته ای که به آن علاقه ندارند سال‌ها وقت و انرژی خود را تلف کنند.

حذف فرهنگ و هنر خطای بزرگی است که جبران ناپذیر است مسئولان مربوطه که باهم اختلاف دارید کاش به قول آقای رئیس جمهور! دست به وحدت و انسجام دهید تا آینده این دانش آموزان نابود نشود‌.راستی اگر فرزندان شما در چنین شرایطی بود چه میکردید؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.