×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
باید از هر رسانه‌ای بدون خط‌کشی حزبی و جناحی در مدیریت شهری استفاده شود/روشنگری کار ذاتی خبرنگاران است

به گزارش کافه خبر قزوین؛فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورا در آیین گرامیداشت هفته خبرنگار که به همت شورا و شهرداری قزوین برگزار شد، طی سخنانی ضمن تشکر از همراهی و تلاشهای خبرنگاران در امر اطلاع رسانی اظهار کرد: خبرنگار ذاتاً معلم و یک روشنگر است و هر خبرنگاری با تولید خبری که در رسانه دارد وارد اذهان جامعه و بزرگ ترها و کوچک تر ها می شود.

وی با بیان اینکه نباید به خبرنگار بگوییم که چه بنویسد و چه ننویسد گفت: روشنگری کار ذاتی خبرنگاران است و هر خبرنگار واقعی می داند که چه مطلبی درست و چه غلط است.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین بر لزوم استفاده از تبلیغات رسانه ای خاطر نشان کرد: مدیریت شهری باید بهترین تبلیغات را داشته باشد و باید از هر رسانه‌ای بدون خط‌کشی حزبی و جناحی استفاده کند.

به گفته نائب رییس کمیسیون فرهنگی برای تکمیل پروژه کلانی مانند کمربندی آیت‌الله باریک‌بین در قزوین که متعلق به کل شهر است باید همه خبرنگارها قلم به دست بگیرند و از این اتفاق مهم بنویسند.

وی با اشاره به‌ اینکه شهروندان می دانند که چه کاری در شهر انجام شده است تصریح کرد:از سوی دیگر خبرنگاری که اهل فن و تخصص است نیز می داند چه مطلبی بنویسد و نیازی نیست از عملکردمان بگوییم ،عملکرد ما پروژه هایی است که در شهر اجرا شده است.

اشدری همچنین بر لزوم توجه به نیازهای خبرنگاران و رسانه ها تاکید کرد وگفت: باید درطول سال از مشکلات و خواسته های این قشر که در شرایط سختی ،گرما و سرما در طول سال فعالیت می کنند جویا باشیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.