×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دادگاه شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» علنی برگزار می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین؛رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: یکی از دغدغه های جدی ما که وقت ما را به صورت شبانه روزی گرفته موضوع شرکت های خودرویی است که برای مردم رنج و درد به همراه داشته است و ما باید به عنوان حاکمیت پاسخگوی این معضل باشیم.

این مقام ارشد قضایی استان افزود: مهم ترین اقداماتی که با همراهی مردم و دستگاه های مختلف شکل گرفت شناسایی اموال این اشخاص و شرکت بود.

مصطفوی نیا تصریح کرد: ۱۵ هزار نفر در شهرستان تاکستان سرمایه‌گذاری کرده بودند که تا کنون ۱۰ هزار نفر از آنان شکایت کیفری و ۲ هزار و ۴۰۰ نفر نیز شکایت حقوقی در مراجع ثبت کرده اند و  بیش از چهار هزار نفر نیز مطالبات خود را از این شرکت دریافت کرده اند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: پرداخت مطالبات مردم و رسیدگی به این تخلف و برخورد با متهمین پرونده  خواسته مردم و مهم ترین اولویت دستگاه قضایی است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده‌ شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» تشریح کرد: در راستای جلوگیری از تردد شکات به مرکز کشور و تسریع در رسیدگی به پرونده مجور برگزاری دادگاه در مرکز استان توسط رییس محترم قوه قضاییه صادرشده است و منتظر وصول ابلاغ های صادره می باشیم تا جلسه رسیدگی به این پرونده به صورت علنی با حضور شکات برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع یک درسی برای استان شد تا در آینده فریب این شرکت ها را نخوریم و با هوشیاری با شرکت هایی که قصد برهم زدن آرامش جامعه را دارند برخورد کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.