×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه راژیا

به گزارش کافه خبر قزوین؛حسین براتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه “راژیا” که در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین برگزار شد عنوان داشت: امروز شاهد برگزاری نشست رسانه ای هفتادمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه هستیم.

وی افزود: این جشنواره از ۲۶ تا ۲۹ شهریور در قزوین در دو بخش فیلم کوتاه و عکس به میزبانی استان قزوین برگزار می شود و مراسم اختتامیه آن ۳۰ شهریور برگزار خواهد شد.

براتی یادآور شد: ۱۰ استان کشور از جمله استان گیلان، همدان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، یزد، مرکزی، تهران و قزوین در این جشنواره حضور خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان قزوین باشیم.

این مدیر فرهنگی استان اعلام داشت: بیش از ۱۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید و در نهایت ۶۹ اثر در بخش فیلم توسط هیات انتخاب و هیات داوران برگزیده شد که ۴۵ فیلم داستانی، ۷ فیلم پویانمایی و ۱۱ فیلم مستند است. در این میان، استان قزوین با ۹ اثر بیشترین آثار را بعد از تهران در این جشنواره دارد.

وی خاطرنشان ساخت : در بخش عکس نیز  ۲۹ عکاس در این جشنواره رقابت می‌کنند که ۵ نفر از آنها از استان قزوین هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در پایان افزود: در ایام برگزاری جشنواره در بخش جنبی، ۲ کارگاه برگزار خواهد شد و اردوی یکروزه عکاسی نیز برای عکاسان اجرا می‌شود تا از اماکن تاریخی قزوین بازدید کنند و البته می توان از این ظرفیت برای معرفی بیشتر استان قزوین بهره برد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.