×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
قزوین از نبود مسئولان کارآمد رنج می‌برد

به گزارش کافه خبر قزوین؛ولی چگینی نایب رییس شورا در جلسه علنی که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری برگزار شد اظهار کرده است:باید برای برطرف شدن موانع موجود در مسیر ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی و استفاده از طرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: نبود مراکز تفریحی و بازیگاهی در شهر کودکان شهر را هم آزار می دهدو لذا ضرورت دارد تا در این خصوص سازمان سرمایه گذاری شهرداری با سرمایه گذاران وارد مذاکره شود .

شهر قزوین به عنوان مرکز استان از کمبود مراکز تفریحی و رفاهی به شدت رنج می برد و ضرورت دارد تا از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه استفاده شده است.

به گزارش کافه خبر قزوین؛ جناب نائب رییس شورای شهر قزوین که مطرح کرده اید قزوین از کمبود مراکز تفریحی رنج می‌برد یک سوال؟ به نظر شما قزوین از کمبود مراکز فرهنگی رنج نمی‌برد وقتی خبرنگار کافه خبر قزوین؛ چندین و چندین بار با شما در خصوص زمین منطقه پونک که قرار بود تبدیل به کتابخانه شود تماس گرفت و پاسخگو نبودید؟

هیچ میدانید هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا برای اینکه ادامه تحصیل بدهند چقدر اعتراض کردند ؟ آیا میدانید عمارت امیرکبیر به حوزه هنری واگذار شد و هنرمندان سردرگم شدند؟ و صد البته مکان به آن بزرگی در اختیار اندکی هنرمند سفارشی است که مشغول فعالیت اند.

آیا میدانید داشتن یک کتابخانه در منطقه پونک از ضروریات ملزم است؟ این شهر به جز شهر بازی به مراکز فرهنگی نیاز دارد تا انسان درستی را پرورش دهد ولیکن همیشه سیاست بلای جان این سرزمین و فرهنگ و تاریخش شده است چرا که مسئولانی سکاندار این شهر و ادارات آن شدند که نه تنها هیچ شناختی از مسئولیت خود بلکه از این استان هم نداشتند.

به بیان دیگر؛قزوین بیش از کمبود مراکز تفریحی و رفاهی از نالایقی و ناکارآمدی مدیرانش رنج می‌برد وقتی کلید این مراکز دست افرادی است که به هر بهانه ای و هر وقت که دلشان می‌خواهد تعطیل و یا استفاده اش را بر اساس نظرات شخصی و گروهی خود میکنند چه نیازی به رفع کمبودها است؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.