×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مدیریت شهر قزوین به صورت ویژه از ورزشکاران المپیکی قزوین تجلیل کند

.

به گزارش کافه خبر قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به حضور پرافتخار ورزشکاران قزوینی در صحنه رقابت‌های المپیک گفت: کسب مدال نقره توسط ورزشکار خوشنام و پرتلاش خطه قزوین، «مهران برخورداری» در رشته تکواندو بار دیگر سرود افتخار و ترنم پیروزی جوانان توانمند ایران عزیز و شهرمان قزوین را طنین انداز کرد و موجب خوشحالی مردم شد.

وی از تلاش ها و زحمات دیگر نام آوران ورزش قزوین قدردانی کرد و افزود: «رضا علیپور» قهرمان سنگ نوردی و سریع ترین مرد عمودی جهان و « میر مصطفی جوادی» وزنه بردار پر افتخار شهرمان در صحنه رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز جلوه دیگری از اراده و توانمندی جوانان عزیز ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند که این سرافرازی و قهرمانی ها نشانه دیگری از همت و شایستگی ورزشکاران ایران اسلامی به ویژه ورزشکاران قزوینی است.

فرمانی ادامه داد: شایسته است مجموعه مدیریت شهر قزوین به صورت ویژه از ورزشکاران المپیکی قزوین تجلیل کند.

وی خاطر نشان کرد: این موفقیت های ارزشمند را به ملت شریف ایران و شهروندان عزیز قزوینی تبریک می‌گویم و از یکایک ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران ورزش استان صمیمانه قدردانی می‌کنم.
.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اظهار بیان کرد: بدون شک ورزش ایران با توجه به سرمایه انسانی جوان ، مستعد و بالنده کشور زمینه های زیادی را برای رشد و تعالی بیشتر داراست.

وی اظهار کرد: کسب مدال های رنگارنگ ورزشی در پرتو ایمان و اراده فرزندان این مرز و بوم، همچنان با عزّت و افتخار استمرار داشته و ورزشکاران پرافتخار همواره در ارتقا و تعمیم ورزش و نیز فرهنگ سازی الگوهای پهلوانی کوشا باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.