×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مشاوران املاک متخلف در قزوین مجازات شدند

به گزارش کافه خبر قزوین؛علیرضا حسن‌پور با اشاره به عملکرد تعزیزات حکومتی استان در حوزه مشاوران املاک اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماده به ۱۱۹ فقره پرونده رسیدگی و متصدیان مشاور املاک متخلف به پرداخت سه میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال محکوم شدند.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۲۰ بازرسی مشترک با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی، نمایندگان مسکن و شهرسازی، اتاق اصناف، اداره اماکن و سازمان صمت استان انجام شده و با حکم تعزیرات حکومتی ۸۵ متخلف شناسایی و مجازات شده و چهار واحد مشاوره املاک علاوه بر پلمب و پرداخت جزای نقدی با نصب پارچه به مردم معرفی شده‌اند. 

این مسئول گفت: مطابق قانون جدید ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بهاء؛ عدم رعایت سقف افزایش اجاره بها، عدم رویت اصل سند و مدارک هویتی متعاملین، نداشتن پروانه کسب، عدم دریافت کد رهگیری، درخواست مبلغ اضافی برای کد رهگیری، عدم صدور فاکتور، نصب نکردن نرخنامه، دریافت حق کمیسیون غیرقانونی از جمله تخلفات است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از سامانه ارتباطی www.tazirat135.ir یا مراجعه حضوری به تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.