×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
کمبود مراکز فرهنگی و رفاهی در قزوین احساس می شود/ قزوین شهری است که نیاز به تبلیغ فرهنگی و تاریخی دارد

به گزارش کافه خبر قزوین؛حسن لطفی روز چهارشنبه ۲۸ شهریور تصریح کرد: شنیدن صداهای متفاوت از استان‌های مختلف با فضاهای متفاوت باعث می‌شود تا هنرمندان سینمای جوان، تنوع سینما را بیشتر احساس کنند و این اتفاق خوبی است.

وی درباره کیفیت آثار بیان کرد: مثل هر جشنواره دیگری فیلم‌ها با سطوح متفاوت وجود دارند ولی به طور کلی احساس می کنم از نظر ساختار بچه‌ها پیشرفت خوبی داشتند.

لطفی تشریح کرد: قزوین تنها شهری است که حتی زمانی که مرکز استان نبود، میزبان جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان می‌شد و مورد استقبال زیادی از طرف تماشاگران عادی واقع می‌شد.

مدرس فیلمنامه نویسی و فیلمسازی سینمای جوان افزود: قزوین شهری است که از نظر فرهنگی و تاریخی نیاز به تبلیغ دارد، چرا که به خاطر نزدیکی به تهران آنطور که باید دیده نشده و این مستلزم این مساله است که مسوولان شهری برای جشنواره‌ها هزینه کنند تا با دیده شدن توسط هنرمندان شهرهای دیگر، اتفاقات خوبی برای این شهر بیفتد.

مردم قزوین مستحق بهترین سالن های سینما و کنسرت هستند

وی ادامه داد: برگزاری اتفاقات فرهنگی مختلف در استان می‌تواند منجر به این شود که مردم نجیب قزوین که مستحق بهترین سالن‌های سینما و کنسرت هستند، از آن بهره‌مند شوند.

لطفی تصریح کرد: از طرف دیگر برگزاری جشنواره‌های مختلف می‌تواند منجر به ایجاد هتل و مراکز فرهنگی و رفاهی متناسب شود که کمبودشان در قزوین احساس می شود.

وی تاکید کرد: می‌توان گفت که کیفیت برگزاری جشنواره در قزوین بسیار بالاتر از بقیه نقاط کشور است و امیدواریم سرمایه گذاران و مسوولان شرایط بهتری را برای مردم قزوین فراهم کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.