×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چرا دستور واگذاری ساختمان امیر کبیر ارشاد را به مدیر کل ارشاد خودتان دیکته کردید؟/روز روشن تحریف واقعیت نکنید

به گزارش کافه خبر قزوین؛مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس که امروز ۲۸ شهریور ماه سالجاری منتشر شده است اظهار کرده است: شناسایی ‌و‌ اعلام مازاد شدن ساختمان اداره ارشاد قزوین به دولت سیزدهم بازنمی‌گردد و در زمان دولت دوازدهم و دوره حضور مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین (دوره محمدحسین اسماعیلی)، انجام شده بود.

وی افزود: در آن برهه مکاتباتی هم انجام می‌شود اما یا از سوی ایشان پیگیری نمی‌شود و یا به هر ترتیبی که بوده، ساختمان در آن زمان مازاد اعلام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در واقع، اصل مازاد بودن ساختمان ارشاد قزوین به دولت سیزدهم برنمی‌گردد و با قرار دادن آن در مسیر مولدسازی، تلاش کردیم پس از فروش، پول آن از استان خارج نشود و در استان برای ساخت ساختمان جدید هزینه شود. به همین دلیل از مولدسازی آن دفاع می‌کنیم چراکه معتقدیم این اقدام، حرکتی رو به رشد و تحولی مثبت محسوب می‌شود و نباید این فرصت از استان گرفته شود.

به گزارش کافه خبر قزوین؛ حسن شکیب زاده نویسنده و روزنامه نگار در فضای مجازی نوشت: آقای معاون! اگر راست می گویید که بعید است اگر به فکر اهالی فرهنگ و هنر این شهر بودید چرا در دوره حاتم بخشی خودتان و مدیران قبلی ارشاد و به توصیه ی غیر قانونی وزیر وقت ارشاد، دستور واگذاری ساختمان امیر کبیر ارشاد را به مدیر کل ارشاد خودتان دیکته کردید؟

ضمن اینکه احتمالا تلاش حساب شده تان! برای خروج پروژه احداث کتابخانه مرکزی قزوین در منطقه پونک ،از طرح فرهنگی به برج سازی هم در راستای توجه ویژه شما و استاندار غیر بومی تان به امور فرهنگی و هنری بوده است؟و بسیاری از ندانم کاری هایتان در حق این شهر مظلوم و بی سرپرست که امیدواریم هر چه زودتر بروید و بیش از این شر مرسانید!

همچنین سید مصطفی جعفری رئیس خانه مطبوعات در فضای مجازی نوشت : 🔴 روز روشن، تحریف واقعیت نکنید!

رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دولت سیزدهم در قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مدعی شده است که ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خیابان عدل در دولت دوازدهم و زمان مدیرکلی محمدحسین اسماعیلی مازاد اعلام شده و بر همین اساس در دولت سیزدهم در مصوبه مولدسازی قرار داده شده است!

آقای رحجانی!با توجه به‌ این‌که، اسماعیلی مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چنین اتفاقی را به‌کلی تکذیب می‌کند، برای اثبات ادعایتان یا یک برگ سند ارائه کنید یا در واپسین روزهای حضورتان در مسند معاونت استانداری، برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد غلط و مسئله‌ساز خودتان، این‌چنین خلاف واقع نگوئید!!

گفتنی است؛ این گفتگو در خبرگزاری ایسنا در تاریخ ۱۰ مهرماه سال ۱۴۰۱ منتشر شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.