×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز ثبت نام الکترونیکی ورودی‌های جدید مدارس استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید افزود: اولیای دانش آموزان ورودی‌های جدید از طریق سامانه‌های “سیدا ” و درگاه “پادا” می‌توانند برای ثبت نام فرزندان خود اقدام و براساس نوبت‌گیری بصورت حضوری در مدارس نام نویسی خود را قطعی کنند.

حسنعلی اصغری اظهار کرد: دریافت هرگونه وجه حتی بصورت اختیاری از دانش آموزان مدارس دولتی در زمان ثبت نام به جز هزینه کتاب درسی و بیمه حوادث ممنوع است و مدیران مدارس طبق مفاد شیوه‌نامه آموزشی ملزم به رعایت این موضوع  هستند.

وی بیان کرد: ثبت نام غربالگری و سنجش دانش آموزان پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی‌ها به صورت حضوری بوده که از ابتدای خردادماه آغاز شده و در حال اجرا است و تعرفه آن ۵۰ هزار تومان است.

این مسئول عنوان کرد: مرحله مقدماتی در پایگاه‌های اولیه سنجش شامل ارزیابی‌های بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی حرکتی، اندازه‌گیری توده بدنی، قد، وزن، دهان و دندان، بیماری‌های پوست و مو و بیماری نیازمند مراقبت‌های ویژه است و همچنین بررسی وضعیت واکسیناسیون توسط مراقب سلامت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام دانش آموزان در پایه اول دوره ابتدایی از اول خردادماه آغازشده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مرداد ادامه داشته باشد و در مقاطع دیگر تحصیلی نیز دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه سیدا و درگاه پادا در زمان‌های مقرر ثبت‌نام را انجام دهند.

به گفته وی،ثبت‌ نام در مقاطع میان‌پایه به صورت خودکار و توسط مدیران مدارس انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.