×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اخبار انتظامی قزوین؛ از ضبط نهاده‌های دامی قاچاق تا کشف مواد مخدر در استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف ۴ هزار و ۶۴۰ کیلو گرم، نهاده‌های دامی قاچاق و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو باری خاور، که حامل تعداد زیادی گونی بارگیری شده با محتوای نامعلوم بود مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۱۰۵ گونی نهاده‌های دامی قاچاق به وزن ۴ هزار و ۶۴۰ کیلوگرم که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان جهاد کشاورزی بود را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، ۳۴۸ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سواری ۴۰۵ با ۵۵۰ ثوب البسه قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان همچنین از توقیف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و کشف ۵۵۰ ثوب البسه قاچاق در آزادراه قزوین- زنجان خبر داد.

کوروش عزیزی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان، حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین- زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۵۵۰ ثوب انواع البسه خارجی که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲ کیلو تریاک در منزل یک قاچاقچی

با تلاش ﻣﺎﻣﻮران ﭘﻠﯿﺲ ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر شهرستان البرز ۲ کیلوگرم ﺗﺮﯾﺎک از منزل یک قاچاقچی در بیدستان ﮐﺸﻒ ﺷﺪ.

سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اعلام این خبر افزود: در ﭘﯽ درﯾﺎﻓﺖ ﺧﺒﺮی ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﺮوش ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در ﯾﮑﯽ از ﻣﻨﺎﻃﻖشهر بیدستان، رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع در دﺳﺘﻮرﮐﺎر ﭘﻠﯿﺲ ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر این ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ.

وی اظهار کرد: ﻣﺎﻣﻮران ﭘﺲ از ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﻮﺿﻮع و اﻃﻤﯿﻨﺎن از ﺻﺤﺖ ﺧﺒﺮ ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﻣﻘﺎم ﻗﻀﺎﺋﯽ ﺑﻪ ﻣﺨﻔﯿﮕﺎه متهم اﻋﺰام و در ﯾﮏ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻏﺎﻓﻠﮕﯿﺮاﻧﻪ این قاچاقچی سابقه دار را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت دﺳﺘﮕﯿﺮ و ﺑﻪ ﭘﻠﯿﺲ ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر ﻣﻨﺘﻘﻞ کردند.

منصوری ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد: در بازرسی از منزل متهم ۲ کیلو گرم ﺗﺮﯾﺎک ﮐﺸﻒ ﺷﺪ ﮐﻪ ﭘﺲ از ﺗﮑﻤﯿﻞ ﭘﺮوﻧﺪه ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ﻣﺘﻬمان ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﺮاﺟﻊ ﻗﻀﺎﺋﯽ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ﺑﺎ ﻫﺸﺪار ﺑﻪ ﺳﻮداﮔﺮان ﻣﺮگ تأکید کرد: ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و دﺳﺘﮕﯿﺮی ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﻬﯿﻪ و ﺗﻮزﯾﻊ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر ﺑﻪ ﻃﻮر ﺟﺪی در دﺳﺘﻮر ﮐﺎر ﭘﻠﯿﺲ ﻗﺮار دارد ﮐﻪ از ﺷﻬﺮوﻧﺪان درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﯽ ﺷﻮد ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ اﺧﺒﺎر و اﻃﻼﻋﺎت ﺧﻮد را در اﯾﻦ راﺑﻄﻪ از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﻠﻔﻦ۱۱۰ ﺑﻪ ﻣﺄﻣﻮران اﻃﻼع دﻫﻨﺪ.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.