×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باید به پست‌ها به عنوان امانتی از سوی مردم نگاه شود

به گزارش کافه خبر قزوین،آیین تکریم و معارفه معاون قضایی رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین با حضور رییس کل دادگستری، مسئولان قضایی استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی که مشروعیت آن برگرفته از ولایت اهل بیت (ع) است، توفیق الهی محسوب می‌شود که باید به پست‌ها به عنوان امانتی از سوی مردم نگاه کنیم.


حجت الاسلام نورالله قدرتی افزود: مسئولان دستگاه قضایی باید به اهمیت جایگاه خود واقف باشند و در این سمت نهایت تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه به کار گیرند.


وی بیان کرد: اگر این نظام امروز در اوج قله های افتخار ایستاده است به خاطر دلاور مردی های شهداء است و ما باید از این رو خود را مدیون خون پاک شهیدان بدانیم.

این مقام قضایی تصریح کرد: بر این باوریم که صلاح جامعه در دست یکایک افراد جامعه است و باید بنگریم که ما به عنوان عضوی از این جامعه برای اصلاح، پیشگیری از وقوع جرائم، کاهش آسیب های اجتماعی و رفع معضلات و مخاطرات چه قدمی هرچند اندک برداشته ایم.

به گفته وی، مطابق سیاست های کلی قوه قضاییه ازهر اقدام قانونی که منجر به اصلاح فرد خاطی،کاهش ورودی پرونده و جمعیت کیفری گردد استقبال می کنیم.

در ادامه این مراسم معاون جدید رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین نیز اظهارکرد: تمامی جوامع بشری نیازمند دو مقوله عدالت و امنیت هستند و به همین خاطر همه اهتمام خود را در جهت برقرای این دو عنصر مهم اجتماعی را به کار خواهیم گرفت.


گفتنی است، طی این مراسم امیر جعفر تقی پور به عنوان معاون جدید رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.