×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مسابقه عکاسی «دختران آفتاب» در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: والدین علاقمندان به شرکت در مسابقه  عکاسی «دختران آفتاب» می توانند از دختران محجبه خود با زیباترین و جدیدترین پوشش های ایرانی اسلامی طراحی شده ( اعم از چادر،شال و روسری، مانتو اداری )عکاسی کنند و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

محمد درافشانی از مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با بنیاد ملی عفاف و حجاب در تجهیز و راه اندازی نمایشگاه فرهنگی با موضوع «حجاب و خانواده» در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه کارشناسان مجرب در حوزه بانوان و خانواده با رعایت پروتکل های بهداشتی به مخاطبان مشاوره رایگان ارائه می دهند.

این مسئول افزود: راه اندازی نمایشگاه فرهنگی و فروشگاهی عفاف و حجاب «چی بپوشم؟ ! » همراه با اهدای بسته های فرهنگی و گل به بانوان مجبه از دیگر برنامه هایی است که با مشارکت با بنیان زنان محجبه در هفته ملی عفاف و حجاب برگزار می شود.

وی تجلیل از 40بانوی نخبه و محجبه شهر قزوین را از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب برشمرد و افزود: این مراسم با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار می شود.

درافشانی در ادامه از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بوستان سطح شهر قزوین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با مشارکت خانه موزه شهید بابایی خبر داد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین یاد آور شد: فضا سازی و تبلیغات شهری تقاطع های غیر همسطح و زیرگذرها به مناسبت گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب با موضوع ترویج زندگی عفیفانه از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در راستای ترویج فرهنگ  عفاف و حجاب است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.