×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جابجایی 10 میلیون کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در این باره اظهار کرد: در سال ۹۹ میزان حمل کالا در استان قزوین ۴ درصد نسبت به سال پیش از آن رشد داشته است، نوشابه، مواد پاک کننده و خاک معدنی از مهم‌ترین کالاهای حمل شده در این مدت بود. حمل کالا و نیازهای اساسی مردم از اولویت‌های ویژه حوزه حمل و نقل جاده‌ای است که حتی در شرایط سختی که طی یک سال گذشته به دلیل شیوع کرونا وجود داشت با همت رانندگان این بخش به خوبی ادامه یافت.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، معیری‌پور ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا ابلاغ شده و هم اکنون نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ هزار و ۲۷۹ دستگاه کامیون و تریلی در این ناوگان گفت: ۱۲ هزار و ۳۵۶ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان مشغول فعالیت هستند.

علیرضا معیری‌پور با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ نظارت ویژه بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان انجام می‌شود افزود: مردم، کاربران جاده‌ای و صاحبان کالا هم می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد از ناوگان حمل و نقل کالا را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.