×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبرنگار نباید مزدور باشد/من سیاسی نیستم و نگاه سیاسی در شهرداری ندارم

به گزارش کافه خبر قزوین؛مهدی صباغی در آئین تجلیل از خبرنگاران که در مجموعه فرهنگی تئاتر شهر برگزار شد، اظهار کرد: از اصحاب رسانه با قلم‌های شیوای خود با حفظ صداقت و امانت داری، مشکلات موجود شهری را انعکاس داده و به گوش مسئولان برسانند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران از یک سو باید مشکلات شهری و مطالبات به حق مردم را به مسئولان انتقال دهند و از سوی دیگر عملکرد ها را اطلاع رسانی کنند.

به گفته او؛ در حوزه مدیریت شهری زیاد به دنبال حاشیه سازی نیستیم و سعی ما بیشتر بر ارائه و نحوه خوب خدمات رسانی به شهروندان است.

صباغی افزود: تعداد زیادی شغل برای مجموعه مدیریت شهری تعریف شده است و امروز در تمامی حوزه ها با رویکرد مردم محور عمل کردیم و تا حدودی هم موانع پیش رو را برداشته ایم.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین معضلات شهر، موضوع ترافیک است که با بهره برداری از پروژه های مختلف نظیر کمربندی پیامبر اعظم (ص)_ آیت الله باریک بین (ره) و فاز سوم محور نسیم شمال با ۲ هزار و ۴۰۰ متر طول موفق به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر شده ایم و پروژه های دیگر نظیر پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدسنسیم شمالاقبالیه نیز در دست اقدام است.

صباغی اضافه کرد: مشکل بار ترافیکی بلوار شهید باهنر و میدان ۲۲ بهمن که بسیار شدید بود و حتی تلفات جانی به همراه داشت، در همین راستا در مدت زمان کوتاهی این مشکل را مرتفع کردیم.

صباغی عنوان کرد: با توجه به عدم تردد اتوبوس درون شهری به خیابان پادگان، ۲۵ دستگاه مینی بوس و ۱۰ دستگاه ون خریداری شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۹۰ دستگاه تاکسی اسقاطی از حوزه حمل و نقل شهری خارج و نوسازی شدند و فقط پنج دستگاه تاکسی خودروی پیکان است که صاحبان آنها راضی به نوسازی نیستند.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت شبانه افزود: سال گذشته ۲۲۰ هزار تن آسفالت و امسال هم تاکنون، ۱۶۰ هزار تن آسفالت در خیابانها و کوچه‌ها اجرا شده و برداشت کامل آسفالت برخی خیابان‌ها و آسفالت جدید هم در دستور کار قرار دارد.

صباغی در ادامه گفت: با بهره‌برداری از مجموعه تئاتر شهر، ۵۲۵ صندلی به ظرفیت‌ فرهنگ شهر قزوین افزوده شده است و برنامه‌ریزی های لازم برای احداث یک تا دو سالن سینما در شهر نیز در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنانش گفت: در مدیریت‌ اجتماعی، برخی افراد دنبال شهره شدن و اسم و رسم هستند و به جای رفاه و آسایش مردم، دغدغه منافع و شهرت خود را دارند.

صباغی در پایان از خبرنگاران خواست از افرادی که درصدد حاشیه سازی و انحراف هستند، فاصله بگیرند و به بیان واقعیت ها بپردازند و با نقد منصفانه و اطلاع رسانی مطالبات شهروندان، مسئولان را در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و اداره مطلوبتر شهر همراهی کنند.

شهردار قزوین گفت : خبرنگار نباید قلم به مزد و مزدور باشد بلکه باید به بیان مشکلات شهری، شهرداری را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم یاری کند.

وی با بیان اینکه من سیاسی نیستم و نگاه سیاسی در شهرداری ندارم، بیان کرد: در طول سه سال گذشته برخی‌ها برای شهر حاشیه‌سازی کرده‌اند باید مراقب باشیم و در زمین این افراد بازی نکنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.