×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شاخصه اصلی مکتب شهید سلیمانی همان تفکر و اندیشه حضرت امام و مقام معظم رهبری است

به گزارش کافه خبر قزوین،مسئول نمایندگی، ولی فقیه در  قدس سپاه در دومین همایش جهان و آینده مقاومت اسلامی که به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی دانشگاه بین المللی امام (ره) به شکل مجازی برگزار شد، اظهار کرد: شاخصه اصلی مکتب شهید سلیمانی همان تفکر و اندیشه حضرت امام و مقام معظم رهبری است که آن شهید بزرگوار در وصیت خویش نیز به این مساله اشاره می‌کند

حجت الاسلام علی محمدی سیرت اظهار کرد: شهید سلیمانی به اسلام ناب محمدی که امام راحل آنرا معرفی می‌کرد ایمان و اعتقاد کامل داشت و اندیشه مقام معظم رهبری را نیز بهتر از همه و جامع‌تر از همه می‌دانست و درست و کامل آنرا تبیین می‌کرد.

وی با بیان اینکه همه ترس استکبار از عملی و عینی شدن فقه و اجتهاد بود، افزود: امام خمینی (ره) فرمودند همه دشمنی آمریکا برای این بوده که نگوییم اسلام جوابگوی همه نیاز‌های جامعه است و شهید سلیمانی به طور واقعی و کامل به این اندیشه و دیدگاه واقف بود و به آن قویا ایمان داشت.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: براساس همین تفکر و دیدگاه، شهید سلیمانی معتقد بود برای رسیدن به سعادت مندی باید جمهوری اسلامی و رهبری و، ولی فقیه را قبول داشته باشیم.

این مسئول تأکید کرد: امام راحل فرمودند ما درصدد تشکیل بسیج مستضعفان برای ایستادگی مقابل مستکبران هستیم و شهید سلیمانی در همین راستا به عنوان سرباز امام و رهبری به پاخواست و حامی مظلومان مقابل ظالمان و مستکبران شد.

وی با بیان اینکه جای تبیین نظریه، افکار و مکتب امام و رهبری به عنوان دو فکر متعالی جامعه اسلامی در دانشگاه‌ها خالی است، افزود: هرکس مکتب حاج قاسم را منهای تفکر امام و رهبری تفسیر کند، برداشت غلطی کرده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گفت: توسل به خدا و اهل بیت (ع) در میدان نبرد و جهاد و نماز خاشعانه در حال رویارویی با دشمنان از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود و این از هنر‌های امام راحل بود که اسلام را در کنج خانه و مسجد تعریف نکرد و آنرا به میدان مبارزه با استکبار و کفار تعمیم داد.

حجت الاسلام محمدی سیرت خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه شهید سلیمانی پیرو اندیشه‌های امام و رهبری و پیرو اسلام ناب محمدی و اهل توسل بود، اهل خطرپذیری نیز بود و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ایشان برای پیشبرد جبهه مقاومت ۱۰۰ بار خود را در معرض خطر و شهادت قرار داده بود.

وی با بیان دشمنان از شهادت حاج قاسم سلیمانی و جهانی شدن نام و عمل او بیشتر ترسیده اند، افزود: تمام کار‌های شهید سلیمانی با اخلاص انجام می‌شد و به خاطر همین کار مخلصانه برای خدا تمامی کارهایش رنگ و بوی برثت داشت.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس تأکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر شد خودش آسیب ببیند و مجروح بشود، اما جایگاه رهبری جامعه اسلامی از هرگونه آسیب و خطر مصون باقی بماند.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در فضای مجازی و جببه فرهنگی، افزود: دشمن در این فضا بسیار می‌کوشد و از نام شهید سلیمانی خیلی می‌ترسد و ما نباید در این خصوص منفعل عمل کنیم.

حجت الاسلام محمدی سیرت خطاب به فعالان فرهنگی، تصریح کرد: امروز باید از خود بپرسیم که ما چقدر حاضریم خود را برای پیشبرد اهداف اسلام ناب محمدی خود را در معرض خطر قرار دهیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس یاد و خاطره علامه مصباح یزدی را گرامی داشت و افزود: مرحوم آیت الله مصباح یزدی نیز روحیه خطرپذیری داشتند و آبرو و اعتبار خود را صرف دفاع از اسلام ناب کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.