×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قزوینی ها به شمال و جنوب کشور سفر نکنند

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در قزوین اظهار کرد: استان خوزستان در وضعیت رنگ بندی قرمز کرونایی قرار دارد و مرزهای ورودی به این استان همچنین مبادی ورودی به شهرهای خوزستان با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مسدود شده است.

منوچهر حبیبی با بیان اینکه اغلب شهرستان‌های استان گیلان و مازندران در وضعیت نارنجی و آلوده به ویروس کرونا هستند، افزود: هم استانی‌ها از سفر به شمال و جنوب کشور به سبب وضعیت نارنجی و قرمز در این مناطق به جد خودداری کنند زیرا مردم در صورت مسافرت عامل شیوع بیشتر ویروس در سطح کشور می‌شوند؛ در حالی که برای جلوگیری از بحران باید زنجیره شیوع هر چه زودتر قطع شود.

این مسئول بیان کرد: در صورت مسافرت به شمال و جنوب کشور با خاطیان برخورد می‌شود به این صورت که علاوه بر جریمه یک میلیون تومانی، خودروی فرد خاطی نیز توقیف خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی عنوان کرد: از اسفندماه سال گذشته که ویروس منحوس کرونا در ایران شیوع پیدا کرد تا به امروز تلاش‌های بسیار زیادی برای شکست این ویروس انجام شده؛ این در حالی است که سهل‌انگاری عده‌ای در سطح شهرها و روستاها تمام زحمات دست‌اندرکاران مقابله با ویروس کرونا را به هدر می‌دهد.

وی عنوان کرد: ماندن در خانه، کاهش دید و بازدیدهای خانوادگی، عدم برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا، رعایت محدودیت‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند مانع انتشار افسارگسیخته کرونا شود که توجه بیش از پیش مردم را می‌طلبد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.