×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشارکت ۶،۵ میلیارد تومانی قزوینی‌ها در پویش ایران همدل

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، مرحله سوم پویش ایران همدل با هدف کمک و یاری رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در سطح کشور و از جمله در استان قزوین آغاز شد.

فرزاد فرهادی افزود:در طرح ایران همدل کمک‌های نقدی و غیر نقدی اقشار مختلف مردم جمع آوری می‌شود و این کمک‌ها بر اساس نیت خیرین به صورت غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

به گفته وی، در نیمه نخست ماه مبارک رمضان ۱۰۰ آشپزخانه در سطح استان فعال شده و تاکنون بیش از ۵۰ هزار پرس غذای طبخ و توزیع شده است.

این مسئول بیان کرد: در این مدت با کمک اقشار مختلف مردم نیکوکار ۱۵ هزار و ۲۹۳ افطاری ساده تهیه و میان نیازمندان و محرومان در نقاط مختلف شهری و روستایی توزیع شده است.

فرهادی عنوان کرد: همچنین در این مدت ۱۴ هزار و ۴۷۰ بسته سبد کالا، شامل اقلام مورد نیاز خانواده‌ها تهیه و توزیع شده است و مجموع مشارکت مردم نیکوکار استان قزوین در نیمه نخست ماه مبارک رمضان در پویش “ایران همدل” به ۶،۵ میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: بیشترین غذای گرم طبخ و توزیع شده در شهرستان آبیک با بیش از ۱۴ هزار پرس، بیشترین افطاری ساده نیز با بیش از ۱۰ هزار عدد در تاکستان و بیشترین سبد کالای توزیع شده با رقم دو هزار و ۳۲۷ بسته در شهرستان البرز بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اجرای طرح ایران همدل اضافه کرد: در طرح ایران همدل دفاتر کمیته امداد و دفاتر مراکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های مردمی میزبان نیکوکاران هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.