×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معلمان راه مقابله با کرونا را آموزش دهند

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد:: معلمان به جهت تجربه‌ای که در این حوزه پیدا کرده‌اند، می‌توانند نقش آفرینی کرده و توصیه‌های بهداشتی و مراقبت‌های اولیه جهت مقابله با این بیماری را به دانش‌آموزان خود انتقال دهند.

منوچهر حبیبی با اشاره به حدود ۲۳۵ هزار دانش‌آموز و ۱۶ هزار فرهنگی شاغل در سطح استان، خاطرنشان کرد: اگر راه‌های مقابله با این ویروس از طریق معلمان به دانش‌آموزان آموزش داده شود و بر انجام دستورالعمل‌ و توصیه‌های بهداشتی این بیماری تاکید گردد، می‌توان طیف گسترده‌ای از آحاد جامعه را در حوزه آموزش داد.

به گفته این مسئول، با اطمینان می‌توان گفت که چنانچه این مساله در کلاس‌های درس به مورد اجرا درآید به طور تقریبی تمام خانواده‌ها تحت تاثیر آموزش‌های اولیه و آشنایی با مقابله این ویروس قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه از معلمان انتظار داریم تا در شرایط کنونی که به صورت مجازی با تمامی دانش‌آموزان در ارتباط هستند، حداکثر به مدت سه دقیقه در کلاس‌های درسی خود دانش آموزان را توجیه کنند تا ضمن مراعات اصول بهداشتی، مراقب والدین خود باشند و این توصیه‌ها را نیز به والدین خود نیز منتقل کنند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین یادآور شد:  با انجام چنین اقداماتی، روزانه موضع کرونا و آثار مخرب آن آموزش داده خواهد شد و چنانچه معلمان اهتمام کنند، آموزش بیماری کرونا در سطح جامعه فراگیر شده و در تمام امور ساری و جاری می‌شود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.