×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نصب المان و نمادی از خوشنویسی در ورودی شهر قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: ورودی شهر قزوین از سمت تهران و میدان مینودر اصلا مناسب نیست و لازم است تا به لحاظ زیبایی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرقزوین پایتخت خوشنویسی ایران است ضرورت دارد تا نمادی در خور و شان این عنوان در ورودی شهر نصب شود.

به گفته چگینی همچنین مسیر ورودی شهر در این محور بسیار باریک است که همین مساله حادثه خیز بودن مسیر را افزایش می دهد بنابراین باید با همکاری اداره راه نسبت به تعریض این محورنیز اقدام شود.

وی دربخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه دوفوریتی افزایش سهام شهرداری در بانک شهر اختصاص داشت گفت: بنده با این لایحه موافقم چرا که این افزایش سرمایه را به نوعی سرمایه گذاری برای آینده شهر می دانم .

لزوم مساعدت به خانه مطبوعات قزوین

رئیس کمیسیون مالی شورا در ادامه ضمن تقدیر از تلاش اهالی رسانه در انعکاس اخبار شورا و شهرداری خواستار حمایت از خانه مطبوعات شد و گفت: با توجه به اینکه خانه مطبوعات استان قزوین برای تجهیز این خانه به کمک مالی خیلی‌جدی نیاز دارد، پیشنهاد می‌کنم ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان کمک مالی از سوی شورای شهر قزوین در اختیار خانه مطبوعات قرار گیرد چرا که هرگونه کمک به این نهاد، کمک به خبرنگاران و ارتقای سطح رسانه‌ای استان است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: می توانیم در کنار برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار مساعدت مالی نیز از خانه مطبوعات داشته باشیم.

چگینی تصریح کرد: خبرنگاران چشم بینای جامعه و از ارکان اصلی دموکراسی‌ در جامعه هستند و با نقش نظارتی خود موجب بهبود عملکرد می شوند.

تقدیر از مدیران جهادی شهرداری قزوین

این عضو شورا در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه و تقدیر از مدیران شایسته وجهادی شهرداری شد و گفت:باید از مدیران جهادی و شایسته شهرداری قزوین که باعث افزایش رضایت شهروندان و امیدآفرینی درشهر می شوند طی مراسمی تقدیر شود چرا که به نحو احسن وظایف خود را انجام می دهند و به نوعی باعث روسفید شدن اعضای شورا در مقابل شهروندان در مراجعات مردمی می شوند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.