×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قزوین برگزار می شود

به گزارش کافه خبر قزوین؛نشست خبری بنیاد شهید و امورایثارگران صبح امروز در سالن جلسات این اداره کل با حضور امیر سر تیپ دوم محمد حسین شفیعی فرمانده قرارگاه عملیات ۱۶ زرهی و سمیه اسمعیلی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیات ۱۶ زرهی استان قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار؛ شغل خبرنگاری را وظیفه سنگین و خطیری دانست که مطالبه گری و روشنگری و جهاد تبیین را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند در موضوع جهاد تبیین بسیار مثمر ثمر باشند، افزود: دشمن جای ظالم و مظلوم را عوض کند در این بین خبرنگاران میتوانند از طریق روشنگری و جهاد تبیین اهداف آنان را خنثی کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با بیان اینکه تاکنون با ۷۶۰ خانواده شهدای ارتش دیدار داشته اند خبر داد: در حاشیه یادواره شهدا نیز رزمایش دیدار با سایر خانواده‌های شهدای ارتش را انجام خواهد شد که برای این بازدیدها و تقدیم هدایا به این ‌خانواده‌ها بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: همزمان با این یادواره با هماهنگی کمیته امداد روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ رزمایش توزیع جهیزیه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در قزوین انجام می شود که در این رزمایش ۷۰ سری جهیزیه که شامل ۵ قلم عمده است توزیع می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: ۳۱ طرح لبیک در نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی‌ شده است که این طرح‌ها شامل طرحهای تشویقی، حمایتی و فعالیت‌های نظامی است، در قالب این طرح ۶ تا ۸ جلد کتاب که زندگی‌نامه شهدای ارتش است که در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: مصادف با سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید بابایی در ۱۵ مرداد ماه و سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری در ۱۸ مرداد ماه که از افتخارات استان قزوین هستند، یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قزوین و ۲ هزار و ۹۵۰ شهید والامقام لشکر ۱۶ زرهی، روز دوشنبه هفته جاری همزمان با نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

امیر سرتیپ دوم محمدشفیعی تصریح کرد: در مجموع ۹۷۷ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران را در استان قزوین داریم که از نیروهای چهارگانه ارتش هستند که یادواره این شهدای بزرگوار روز ۱۵ مرداد ماه همزمان با سالروز شهادت دو شهید والامقام خلبان نیروی هوایی ارتش با سخنرانی امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.