×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آزادی 12 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین


به گزارش کافه خبرقزوین، رئیس کل دادگستری استان قزوین در مراسم آزادي زندانيان جرائم غير عمدي كه در زندان مركزي قزوين برگزار شد اظهار کرد: با پيگيري ستاد ديه و اداره كل اوقاف و امور خيريه استان و كمك خيرين 12 نفر از زندانيان جرائم غير عمد آزاد و به كانون خانواده بازگشتند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری قزوین،علی شعبانی عنوان کرد: خيّرين با اقدامات خود كه در راستاي گره گشايي از مشكلات مردم است مظهر سخاوت و بخشش خداوند هستند و سعادت دنيا و آخرت خود را تضمين كرده و با كار ارزشمند خود سنتي حسنه و پسنديده را در جامعه نهادينه مي كنند.

وي تصريح كرد: ما باورمان اين است كه زندان به خصوص در جرائم غيرعمد جاي مناسبي براي اصلاح فرد نيست بلكه بايد شرايطي فراهم شود تا فرد بتواند با حضور در اجتماع و در كنار خانواده، اشتباهات و خطاهاي گذشته خود را جبران كند.

این مقام ارشد قضایی استان خطاب به زندانياني كه مورد عفو قرار گرفته اند بیان کرد: اگر از زندان به لحاظ برخورداري از عفوآزاد شده و مجدد در اثر ارتكاب جرم به زندان بازگرديد ديگر عفو شامل شما نخواهد شد تلاش كنيد بر اساس مقررات قانوني حركت كنيد و توكلتان به خدا باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.