- نویسنده : ناهید هدایتی
- 17 مه 2025
- کد خبر 14294
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

به گزارش کافه خبر قزوین؛محمد پیری با اشاره به اهداف راهاندازی این سامانه گفت: شهروندان میتوانند از این پس با مراجعه به سامانه فواد ۱۲۸، درخواستها، گزارشها و مطالبات خود را بهصورت مستقیم ثبت و پیگیری کنند. این اقدام در راستای ارتقای کیفیت خدمات، افزایش شفافیت، پاسخگویی سریعتر به شهروندان و نظارت لحظهای بر عملکرد واحدهای شهرداری صورت گرفته است.
شهردار محمدیه افزود: با بهرهگیری از این سامانه، عملکرد مدیران و کارکنان بهطور مستمر ارزیابی شده و گزارش آن به مراجع نظارتی و سازمانهای بالادستی ارائه خواهد شد.
به گفته این مسئول؛ این طرح با هدف بهبود فرآیند پاسخگویی و مدیریت فوریتهای شهری، همزمان با سایر نقاط استان قزوین، در شهرداری محمدیه نیز به مرحله اجرا درآمده است.
https://cafekhabarqazvin.ir/?p=14294