×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز طرح تابستانه کتاب از عید غدیر خم با ۲۰درصد تخفیف در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود:۱۰ کتابفروشی استان قزوین در چهاردهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها شرکت کرده اند.

محمد حسین اسماعیلی با بیان اینکه این طرح با مشارکت۱۰ کتابفروشی استان قزوین همزمان با عید سعید غدیر خم‌ در استان آغاز می شود، اظهار کرد: طرح تابستانه  کتاب از شنبه ۱۸ مرداد تا ۳۰ مرداد به مدت ۱۲ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان قزوین ادامه دارد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب ‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند و  سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.


وی افزود: کتابفروشی های که در این طرح شرکت کردند شامل فروشگاه پویا کتاب در میدان عدل، هنر و کتاب در خیابان فردوسی، کتابسرای علامه در چهارراه نادری، کتابسرای مینوی خرد در چهارراه پادگان، فطرس در شهر محمدیه، رخداد در میدان عدل، پاتوق کتاب در خیابان نادری جنوبی، آریا کتاب در خیام شمالی، شهر کتاب در بلوار نخبگان و خانه کتاب اوستا در خیابان غفاری مجتمع برهان است.


این مقام مسئول ادامه داد: در «تابستانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل  از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.


اسماعیلی در پایان سخنان خود افزود: با اجرای طرح تابستانه کتاب، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.