×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز طرح تابستانه کتاب در کتابفروشی‌های قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آغاز طرح تابستانه کتاب در کتابفروشی‌های قزوین با ۲۰ درصد تخفیف خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۵ مرداد ادامه دارد.

به گفته محمد حسین اسماعیلی، ۱۰ کتابفروشی استان در هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها شرکت کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یارانه این دوره نسبت به دوره‌های قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است، بنابراین سقف مجاز خرید برای هر خریدار سه میلیون ریال است.

وی افزود: کتابفروشی‌های قزوین که در این طرح شرکت کردند شامل فروشگاه پویا کتاب در میدان عدل، هنر و کتاب در خیابان فردوسی، کتابسرای علامه در چهارراه نادری، کتابسرای مینوی خرد در چهارراه پادگان، فطرس در شهر محمدیه، رخداد در میدان عدل، پاتوق کتاب در خیابان نادری جنوبی، کانون توحید در خیابان شهدا، شهر کتاب در بلوار نخبگان و خانه کتاب اوستا در خیابان غفاری مجتمع برهان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوط توسط کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

وی یادآور شد: با اجرای طرح تابستانه کتاب، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.