×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز عملیات ذخیره‌سازی ۹هزار تن نمک در راهدارخانه‌های استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد: به منظور بازگشایی مسیرهای پوشیده از برف در فصل سرد سال قرارداد خرید و حمل ۹ هزار تن نمک و ۲۱ هزار تن ماسه امضا شده است.

جواد حق لطفی افزود : تاکنون ۴هزار تن نمک و ۱۰ هزار تن از ماسه خریداری شده به راهدارخانه های استان حمل شده و جابجایی بقیه آن نیز در حال انجام است.


وی با بیان اینکه حدود ۳هزار تن مخلوط ماسه و نمک هم از سال گذشته ذخیره شده است، گفت: امسال ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برای انجام عملیات راهداری زمستانی در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین مستقر خواهند بود.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از مردم خواست با توجه به نزدیک شدن به فصل سرد، پیش از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها اطمینان حاصل کنند.

به گفته این مسئول، همچنین در صورت انجام سفرهای ضروری همراه داشتن تجهیزات زمستانی، بستن زنجیر چرخ و رعایت کامل قوانین رانندگی برای داشتن سفری ایمن ضروری است.


استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه اعم از آزادراه، بزرگراه، راه های فرعی و روستایی است و ۷ درصد عملیات برف‌روبی جاده‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.