×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آموزش مهارت‌های زندگی  برای دانش آموزان یک الزام است/زنگ ایثار و مقاومت فردا در مدارس قزوین طنین انداز خواهد شد

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست خبری که با حضور مسئولین سازمان‌های بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه کشور در طول تاریخ مورد هجمه های فراوانی از سوی دشمنان قرار گرفته است ولیکن در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس به لطف رزمنده های کشور، نه تنها کوچک‌ترین خدشه‌ای به اعتبار کشور وارد نکرده است بلکه عزت بزرگی را برای کشور ارمغان آورده است.

حسنعلی اصغری افزود:هرچند جنگ فی‌نفسه امری ناپسند است، اما زمانی که جنگ به ملتی تحمیل می‌شود آن ملت برای دفاع از خود باید شجاعت و جسارت خود را به نمایش بگذارد و ملت ایران هم خارج از این قاعده نبوده است.

از شهدای دفاع مقدس بالاخص سردار سلیمانی الگو گیری شود

این مقام مسئول با بیان اینکه ما باید از شهدای دفاع مقدس بالاخص سردار سلیمانی الگو گیری شود افزود: شهدا در طول تاریخ همیشه نقش بسزایی در کشور داشتند در نتیجه وظیفه ماست که با تاسی گرفتن ازآنان،نام ، یاد و خاطره همچون سردار بزرگ، حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه باید شهدا به دانش آموزان معرفی شوند تصریح کرد: باتوجه به اینکه دانش‌آموزان در زمان جنگ حضور نداشتند وهیچ یاد و خاطره ای از آن زمان ندارند می بایست آنان را با زندگی شهدا بیشتر آشنا کرد.

اصغری، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در ۱۴ منطقه استان به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان در مدارس استان، تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس و خاطره‌گویی دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، آنچه بیش از هر چیزی لازم و ضروری است بصیرت افزایی است ه همین دلیل، آموزش مهارت‌های زندگی برای دانش آموزان یک الزام است که اگر نادیده گرفته شود سبب آسیب های اجتماعی بزرگی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تعلیم و تربیت نباید تعطیل شود؛ یادآور شد: شهدا دارای جایگاه و منزلت ویژه ای در جامعه هستند به همین دلیل ، نام سردار قاسم سلیمانی به سر در یکی از مدارس قزوین مزین می‌شود.

فرهنگیان افسران سپاه پیشرفت و آبادانی

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین نیز فرهنگیان را افسران سپاه پیشرفتو آبادانی خواند و افزود: فرهنگیان نقش ویژه ای در تببین ارزشهای اسلامی دارند و باید انتقال پیام شهدا به نسل های آینده باشند.

بغدادی اظهار کرد :توانمند سازی فرهنگیان می تواند سطح توانایی ها آنان را افزایش دهد و از آسیب های اجتماعی بکاهد.

به گفته وی،سرعت آسیب های اجتماعی در حال افزایش است و این موضوع تنها با اتکا به آموزش در مدارس میسر نمی شود و نیازمند یک عزم همگانی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.