- نویسنده : ناهید هدایتی
- 02 ژوئن 2025
- کد خبر 14542
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

به گزارش کافه خبر قزوین؛حبیب درگاهی با اشاره به اینکه «فواد» بهعنوان مرکز دریافت و رسیدگی آنی به شکایات شهروندان از نحوه ارائه خدمات نظام اداری طراحی شده، افزود: شهروندان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۲۸، مشکلات، انتقادات یا پیشنهادات خود را مطرح کرده و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ و نتیجه رسیدگی را دریافت کنند.
درگاهی همچنین تأکید کرد: جمعیت هلالاحمر استان قزوین برای اطلاعرسانی این طرح، از ظرفیتهای متنوعی همچون فضای مجازی، نصب بنر، ارسال پیامک و رسانههای رسمی بهره گرفته تا همه مخاطبان از این امکان مهم مطلع شوند.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان قزوین اجرای طرحهایی مانند فواد را گامی مؤثر در جهت شفافسازی، تکریم اربابرجوع و بهبود فرآیندهای پاسخگویی در دستگاههای خدماترسان دانست.