×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح «نذر سلامت ۲» در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با اشاره به طرح«نذر سلامت ۲» همراه با خادمان حسینی هلال احمر اظهار کرد: تعداد ۱۷۵ نفر در قالب ۳۵ تیم در این طرح به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از عزاداران امام حسین (ع)، خدمات ارائه دادند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین،حسن آصفی افزود: در طرح«نذر سلامت ۲»اعضای جوانان هلال احمر استان به عزاداران حسینی در ایام محرم خدمات بهداشتی از قبیل توزیع ماسک، ضدعفونی مراکز و هیات های مذهبی، تب سنجی و اعمال فاصله اجتماعی را ارائه دادند.

این مسئول با بیان اینکه این خدمات جوانان افتخاری هلال احمر استان در ۳۵ هیات مذهبی به اجرا در آمد، تصریح کرد: طرح نذر سلامت برای دومین سال همزمان با فرارسیدن ایام محرم، با هدف خدمت‌رسانی و ارائه خدمات و توصیه‌های بهداشتی به عزاداران حسینی، از ۱۸ تا ۳۰ مرداد ماه، توسط اعضای جوان و داوطلب هلال احمر در سطح استان برگزار شد.

آصفی با اشاره به اجرای طرح «ایران یاران جوان» بیان کرد: این طرح با همکاری مجموعه علوم پزشکی و با مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان در طرح ملی واکسیناسیون کرونا از ۲۵ مرداد به صورت رسمی آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون ۲۹۵ نفر روز از اعضای جوان دختر و پسر در ۶ مرکز تزریق واکسیناسیون کرونا حضور داشته و در بخش‌های مختلف از جمله تزریق واکسن و ثبت اطلاعات افراد در سیستم در این طرح مشارکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه به ۱۱ هزار و ۶۷۰ نفر از هم‌استانی‌ها نیز توسط اعضای جوانان هلال احمر در این طرح، واکسن کرونا تزریق شد، بیان کرد: فعالیت این اعضای افتخاری جوانان هلال احمر روزانه صبح و بعدازظهر است که تا پایان واکسیناسیون عمومی نیز ادامه خواهد داشت.

آصفی در پایان خاطرنشان کرد: تحقق اهداف و مسئولیت اجتماعی جمعیت هلال احمر، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشردوستی، مشارکت جامعه جوانان هلال احمر در امر واکسیناسیون عمومی، پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مرگ میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره کرونا از اهداف اجرای این طرح در استان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.