×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرا شدن طرح «نذر سلامت» در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد:در ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال با مشارکت ۴۵۰ نفر از اعضای جوانان این جمعیت در سراسر استان اجرا شد.

حسن آصفی با بیان اینکه این طرح در ۱۲۲ هیأت مذهبی استان با حضور گسترده اعضای جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد، در ادامه افزود: پس از نیازسنجی و هماهنگی با هیئت‌های مذهبی بزرگ استان، اعضای جوانان این جمعیت به صورت مجزا برای برادران و خواهران ساماندهی شده و در ورودی‌های هیأت‌ها استقرار یافته و اقدام به ارائه خدمات کردند.

این مسئول بیان کرد: خادمان حسینی هلال در این طرح نسبت به ضدعفونی هیئت‌ها، کنترل و تذکر به عزاداران برای استفاده از ماسک و اهدای ماسک به افراد فاقد ماسک و همچنین راهنمایی عزاداران بر رعایت صحیح فاصله اجتماعی در طول مدت عزاداری اقدام کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: نیروهای جوان و داوطلب هلال احمر با حضور در هیئت‌های مذهبی احساس امنیت و آسوده خاطری در بین عزاداران را ایجاد کردند و اعضای جوانان این جمعیت همانند گذشته آمادگی خود را جهت اجرای برنامه‌های بشردوستانه و تکریم منزلت انسانی نشان دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.