×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۶ کیلو شیشه از یک دستگاه اتوبوس مسافربری و دستگیری ۲ نفر در این خصوص در قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی، در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین- تهران اقدام به توقف یک دستگاه اتوبوس مسافربری کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو با استفاده از شگرد‌های پلیسی به ۲ نفر از مسافران مشکوک و برای بررسی بیشتر از اتوبوس پیاده کردند، که در بازرسی از وسایل مسافران مذکور ۶ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی استان قزوین با بیان اینکه افراد دستگیر شده قصد انتقال مواد به استان‌های شمال کشور را داشتند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه مواد با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف سیگار قاچاق از یک واحد صنفی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف ۱۴ هزار ۸۰۰ نخ سیگار و دستگیری یک نفردر قزوین خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی در این باره اظهار کرد: در پی دریافت اخبار مبنی بر توزیع دخانیات خارجی قاچاق در یک واحد صنفی بررسی موضوع در دستور کار ماموران اطلاعات کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اخذ دستور قضایی با رعایت موازین شرعی اقدام به بازرسی از واحد صنفی مذکور کردند که در بازرسی ۱۴ هزار ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق خارجی کشف، یک دستگاه خودروی سواری سمند توقیف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند، از مردم در خواست کرد: شهروندان خواست با مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت غیر مجاز از واحد‌های صنفی سریعا مراتب را به استحضار مقامات ذیصلاح برسانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.