×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارائه خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه این طرح با شعار ” جوانان هلال احمر سفیران ایمنی و سلامت و نشاط اجتماعی ” ” عیدی برای همه ” و سفر مسئولانه در قرن جدید آغاز شد در رابطه با برپایی پست های جوانان گفت : 3 پست ثابت و 3 پست سیار در قالب تیم های سحاب ( سامانه حمایت های امدادی و بشردوستانه ) در مبادی ورودی و نقاط پرتردد استان خدمات بشردوستانه به مسافرین ارائه می کنند.

نادر میرزایی افزود: در راستای اجرای این طرح تعداد 513 نفر روز به صورت 12 ساعته در این پست ها آماده خدمت رسانی به افراد جامعه هستند.

این مسئول عنوان کرد: در این طرح ، برنامه ها و خدمات مرتبط با مسافرین و محیط زیست در قالب پویش ها ، جشنواره ها ، فعالیت های خلاق و فضای دوستدار کودک با مشارکت جوانان فعال و علاقه مند اجرا می شود.

میرزایی یادآور شد: طرح ملی خدمات بشردوستانه ، سفیران ایمنی ، سلامت و نشاط اجتماعی در نوروز 1401 ، پویش ملی بهرفت ( بهرفت رفتار های ترافیکی ) خدمات فضای دوستدار کودک ، خدمات آموزشی و مهارتی ، خدمات زیست محیطی ، خدمات فرهنگی ( اطلاع رسانی و راهنمایی ) توسط اعضای داوطلب سازمان جوانان هلال احمر به مسافران ارائه می شود.

گفتنی است؛ این طرح از 25 اسفند ماه سال جاری تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در استان قزوین اجرا می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.