×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارسال آثار هنرمندان قزوینی به جشنواره فیلم کوتاه تهران

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این باره اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تیرماه سال جاری و با پایان مهلت ارسال آثار در ۱۵ مرداد ماه، ۲۰ فیلم کوتاه از سوی سینماگران استان قزوین برای شرکت دراین جشنواره ارسال شد.

امیر ملاحسنی افزود: سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با هدف تقویت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان جریانی مستقل و اندیشمند در سینمای کشور، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، به روزرسانی دانش سینمایی فیلم‌سازان در حوزه فیلم کوتاه، تقویت چرخه اقتصادی فیلم کوتاه با فراهم کردن زمینه‌های بازاریابی داخلی و خارجی و گسترش و جذب مخاطبان فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: جشنواره فیلم کوتاه تهران در دو بخش سینمای ایران شامل قسمت‌های مسابقه و نگاه ویژه و بخش سینمای بین‌الملل شامل فیلم‌هایی که در انواع گونه‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی در خارج از کشور ایران تولید شده باشند برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: از میان فیلم‌های ارسالی به جشنواره ، فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه‌ از نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰ اعلام می‌شود و جشنواره نیز در صورت مهیا بودن شرایط کرونایی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و همکاری سازمان سینمایی کشور به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان برگزار می‌شود.انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.