×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از دستگیری سارق احشام در تاکستان تا اجرای طرح توقیف موتورسیکلت های مزاحم در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین؛سرهنگ ” وجیه الله عبدی” اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان تاکستان ، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه “یحیی آباد” با انجام اقدامات تخصصی پلیسی و تحقیقات نامحسوس میدانی موفق شدند سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح توقیف موتورسیکلت های مزاحم در قزوین

سرهنگ “بیژن خدایی” در این باره اظهار کرد : با توجه به خواسته و مطالبه مستمر شهروندان از پلیس مبنی بر برخورد با مزاحمین خیابانی و توقیف موتورسیکلت سواران مزاحم و متخلف در سطح شهر، به ویژه زمان بازگشایی و تعطیلی مدارس، روز گذشته طرح توقیف آنها با محوریت پلیس پیشگیری و همکاری رده های اجرایی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: با اعزام ۸ تیم محسوس و نامحسوس به سطح شهر، راکبین مزاحم و متخلف شناسایی و در اقدامی ضربتی تعداد ۶دستگاه موتورسیکلت و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: با عنایت به اینکه غالب رانندگان وسائط نقلیه مزاحم و متخلف، جوانان و نوجوانان قانون گریز، هنجارشکن و فاقد گواهینامه رانندگی می باشند، ادامه داد: نظارت والدین و آگاهسازی آنان از پیامدهای ناگوار رانندگی با وسائط نقلیه فاقد بیمه و گواهینامه، می تواند در پیشگیری و کاهش بسیاری از مزاحمت ها موثر باشد

خدایی با اشاره به هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی برای توقیف وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در سطح شهرستان با هدف ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، یادآورشد: این طرح روزانه و تا پاکسازی کامل معابر به جد استمرار خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.