×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعلام آماده باش برای مقابله با موج دوم کرونا

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه استفاده از ماسک و شستن دست‌ها ساده‌ترین راه برای مقابله با کروناست، گفت: کارمندان درهمه سازمان‌ها باید از ماسک استفاده کنند.


منوچهر حبیبی افزود: امیدواریم در استان با شرایط اسفند و فروردین رو به رو نشویم، ولی به هیچ عنوان کمبود وسایل بهداشتی پذیرفتنی نیست.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر آمادگی دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان برای آماده سازی تخت‌های بیمارستانی، گفت : مدیریت بحران و هلال احمر باید برای مقابله با کرونا آمادگی کامل داشته باشند تا در صورت نیاز فوراً اقدام کنند.


حبیبی با انتقاد از کاهش نظارت‌ها برای کنترل شیوع کرونا در استان افزود : باید رسیدگی‌ها و کنترل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا و سایر بیماری ها، دائمی باشد.


وی گفت : با هر صنف و یا فروشنده‌ای که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند برخورد شده و آن واحد صنفی پلمب می‌شود.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با انتقاد از برگزاری همایش‌های غیرضروری در استان افزود : از برگزاری همایش‌هایی که ضرورت ندارد و خروجی آن‌ها کروناست، باید پرهیز شود.وی افزود: باید از صدور مجوز برگزاری جشن‌ها و عذاداری‌ها خودداری شود.


حبیبی همچنین از صداوسیمای مرکز قزوین خواست خبر‌ها و گزارش‌های مرتبط با کرونا را بیشتر پخش کند تا مردم با واقعیت‌های این بیماری کشنده رو به رو شوند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر اینکه تأمین ماسک ارزان قیمت حتماً باید در دستور کار دستگاه مربوطه قرار گیرد، گفت: پارک‌ها و فضا‌های سبز استان همچنان باید گند زدایی شوند.
وی افزود: تاکسیرانی نیز باید توجه ویژه‌ای به تاکسی‌ها و رانندگان تاکسی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشد.


حبیبی تأکید کرد: دهیاری‌ها و شورا‌های روستا‌ها نیز باید برای مقابله با بیماری کرونا کنترل و نظارت بیشتری داشته باشند.
وی افزود: نشست‌های رسمی باید محدود و جلسات نیز به صورت غیر حضوری برگزار شود.

منبع خبر : صداوسیما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.