×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعمال محدودیت های کرونایی تا هفته آینده در قزوین ادامه دارد

به گزارش کافه خبر قزوین،منوچهر حبیبی روز پنج شنبه در ستاد مقابله با بیماری کرونا با اشاره به تداوم وضعیت قرمز کرونایی استان قزوین اظهار کردکرد: روند مراجعه کنندگان طی چند روز اخیر در استان ثابت است که نتیجه همراهی مردم، کسبه، بازار و همه بخش های استان بوده است.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان قزوین افزود: کرونا بسیار باهوش است و از غفلت ما سوءاستفاده می کند. وضعیت بیماری در استان، وضعیت با خطر بسیار بالاست و لذا در همین راستا کماکان اعمال محدودیت ها ادامه دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار عنوان کرد: شرایط را باید به گونه ای مدیریت کنیم که تعداد بیماران کاهش یابد و برابر مصوبات ستاد ملی کرونا، گروههای 2،3،4 باید در تعطیلی کامل باشند هرچند که این گروه شامل 30 درصد کل مشاغل می باشند و لذا باید امور را به گونه ای مدیریت کنیم که مردم کمتر دچار مشکل شوند.

وی با اشاره به مصوبات جدید ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود :طی هفته آینده اداره های استان همچنان با یک سوم ظرفیت ادامه فعالیت می دهند.

حبیبی توضیح داد: بانک ها با ۵۰ درصد ظرفیت به صورت دورکاری و حضوری فعالیت کنند و البته باید طوری برنامه ریزی شود که تجمع در بانک نداشته باشیم و در صورت تخلف از مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا، بانک متخلف پلمب می شود. لذا بانکها تلاش کنند امور مردم را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

این مسئول اضافه کرد: محدودیت و ممنوعیت تردد و همچنین فعالیت اصناف از ساعت ده شب به بعد همچنان باقیست. محدودیت مشاغل گروه یک که 70 درصد مشاغل را شامل می شود با محدودیت 50 درصدی ادامه دارد.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین تصریح کرد: ساعت فعالیت کلیه مشاغل گروه یک از ردیف 12 تا 29 تا ساعت 14 می باشد. لذا هم بازار باز خواهد بود و هم مدیریت هوشمندی بر روند فعالیت اصناف و حضور مردم اجرا می شود.

وی ادامه داد: فروشگاه ها در حوزه نیازهای ضروری پروتئینی، بهداشتی دارویی و غذایی مردم، می توانند تا ساعت 22 فعالیت نمایند و رستوران ها و فست فود ها فقط به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند. همچنین شیرینی فروشی ها و حلیم پزی ها تا ساعت 7 بعدازظهر می توانند فعالیت نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.