×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح و طرح دو پروژه عمرانی به مناسبت هفته فراجا در قزوین/کشف ۱۸ فقره قتل در استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین؛سردار علی ابراهیمی در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد،‌ با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند و مردم قانون‌مدار است افزود: نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۴۴ شهید تقدیم انقلاب کرده است به همین مناسبت ۱۲۰ عنوان برنامه در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه دو طرح عمرانی در هفته فراجا استان قزوین افتتاح می‌شود اظهار کرد: در مبحث سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش و در کشف سرقت‌ها با افزایش ۸ درصدی روبرو بودیم.

سارقان سابقه دار باید پابند الکترونیک داشته باشند

ابراهیمی توضیح داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹۰۰ نفر در خصوص سرقت‌های خرد و مهم دستگیر شده‌اند که بیشتر آن‌ها سارقان محتویات خودروها بوده‌اند، ضمن اینکه سه باند حرفه‌ای سارقین خودرو شامل ۱۹ نفر که همراه با مشارکت خانم ها و آقایان بوده است،دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون یک باند چهار نفره سارقین مسلح منزل منهدم شده‌اند و همچنین ۲ دستگاه خودروی مسروقه شناسایی و کشف شده است‌.

به گفته او،تمام سارقانی که بیش از چهار مرتبه سرقت داشته باشند، باید پابند الکترونیکی داشته باشند.

کشف ۱۸ فقره قتل در استان قزوین

به گفته این مسئول انتظامی استان؛ از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ فقره قتل در استان قزوین صورت گرفته است که همه آن‌ها کشف شده‌اند.

وی بیان کرد: در مبحث دستگیرشدگان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۷۷۴ نفر دستگیر شده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۳۸ درصدی داشته است.

کشف ۸۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در مبحث مواد مخدر نیز از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۳۹۴ نفر دستگیر شده‌اند که ۶۴۰ نفر از آنان خرده‌فروش مواد مخدر بوده‌اند و همچنین ۸۵۱ کیلوگرم انواع مخدر کشف و ضبط شده و ۳۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

این مسئول بیان کرد: در مبحث پلیس امنیت اقتصادی، ارزش ریالی کشفیات قاچاق کالا و ارز، ۶۳ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ارزش ریالی پرونده‌های جرائم اقتصادی ۵۸۸ میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان بوده است.

به گفته او؛از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۵ هزار نفر به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در سراسر استان مراجعه کرده‌اند که برای ۳۶ هزار و ۲۴۸ نفر پرونده قضائی تشکیل شده است.

کشف ۹۷ درصدی جرائم مجازی در قزوین

وی با بیان اینکه میانگین تصادفات درون‌شهری روزانه ۱۵۰ مورد است افزود: آمار تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۱ مورد وقوع جرائم در فضای مجازی را داشته‌ایم که یک هزار و ۱۱ مورد یعنی ۹۷ درصد از آن‌ها کشف شده‌اند، در این خصوص ۳۷ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده‌اند. 

این مسئول با بیان اینکه طرح هجرت در حوزه طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در قزوین اجرا می‌شود خبر داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ هزار و ۳۵۶ نفر دستگیر شده‌اند. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.