×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
الگوی انتقال کرونا خانوادگی است

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد ابتلا‌ها در استان قزوین بر اثر برگزاری میهمانی‌های خانوادگی است که همین امر حساسیت شب یلدا را افزایش می دهد به همین سبب شایسته است شهروندان همچون ایام نوروز در جلوگیری از شیوع کرونا مشارکت داشته باشند.

منوچهر حبیبی با بیان اینکه حدود ۱۷ درصد از ابتلا‌ها در واحدهای تولیدی صورت می گیرد افزود: متصدیان می بایست به این موضوع توجه وِژه ای داشته و برنامه ریزی های ضروری را انجام دهند.

به گفته وی، باتوجه به اینکه استان قزوین و گیلان به هم نزدیک هستند،منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تا تبدیل شدن به وضعیت زرد ادامه دارد از سوی دیگر، اگر مراسمهای عروسی و عزاداری لغو نشود،نیازمند ورود دستگاه قضایی خواهیم بود.

حبیبی خبر داد: چون هنوزدر شرایط نارنجی قرار داریم، فعالیت آموزشگاه‌ها، نمایشگاه و رستوران‌ها به صورت حضوری ممنوع است ضمن اینکه، ساعت کاری کارمندان از امروز به روال عادی بر گشته است و یک سوم کارکنان می‌توانند دور کاری کنند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا گفت: تا کنون طرح شهید سلیمانی روند مطلوبی را طی کرده است و بازهم نیازمند همراهی مردم است.

حبیبی افزود: مردم در تمام این ۱۰ ماه با مسئولان مشارکت مطلوبی داشته اند که امید است طی این پروسه این همراهی ادامه داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.