×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انسان‌ها در نوروز و بهار مورد عنایت خاص خداوند قرار می‌گیرند

به گزارش کافه خبر قزوین، امام جمعه قزوین در پیام نوروزی سال 1400 اظهار کرد: سال نو، روز نو و عید نو را به همه مردم عزیز و گرامی تبریک عرض می‌کنم.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی افزود: طبیعت، کوه، دشت و دمن در این ایام به وجد می‌آیند، ابر اشک شوق می‌ریزید و رودها جاری می‌شوند، چشمه‌ها به جوشش می‌آیند و طبیعت مرده جان تازه می‌گیرد.

امام جمعه قزوین افزود: به فرموده خدای متعال زمین را می‌بینی که در پاییز و زمستان فروخفته و مرده است و وقتی نزولات آسمانی را در ایام بهار بر زمین می‌بارانیم، زمین به وجد می‌آید و آن‌چه را در درون دارد می‌رویاند و گلها نقاشی جمال الهی بر صفحه زمین می‌شوند و انسان در این میان مورد عنایت خاص خدا قرار می‌گیرد.

بنا بر اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین،وی اضافه کرد: خداوند بخاطر آفرینش انسان به خودش تبریک گفته است و به جامعه مؤمن و انسانی می‌فرماید اگر شما مؤمن باشید، دست برتر هستید و می‌فرماید آنهایی که تحت ولایت خداوند هستند و رحمت خدا جانشان را نوازش می‌کند، هیچگونه ترس، اندوه و نگرانی آنها را تهدید نمی‌کند و در آسایش و آرامش زندگی می‌کنند.

وی عنوان کرد: از خدای متعال می‌خواهیم در این سال جدید جامعه، ملت و مردم ما را از نعمت‌های فراوان برخوردار کند. از خدای متعال می‌خواهیم در انتخابات پیش رو بتوانیم دولتی که در خدمت مردم، فعال، جوان و از جنس مردم باشد برای رفع گرفتاری‌های مردم انتخاب شود و در خدمت مردم قرار گیرد.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: از خدای متعال می‌خواهیم اموات و درگذشتگان مردم را که در بیماری کرونا، حوادث و ترورهای بی‌رحمانه دشمنان به رحمت خدا رفته‌اند، مشمول لطف و رحمت خود قرار دهد.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: از خدای متعال ملتمسانه درخواست می‌کنیم که درهای علم، دانش و رحمتش را به روی ملت ما بگشاید و عزیزان دانشمند ما که داروهای جدید و واکسن نجات‌بخش در پدیده شوم کرونا را تولید کرده‌اند بر توفیقاتشان بیفزاید، سایه رهبر فرزانه انقلاب را مستدام بدارد و انقلاب شکوهمند ما با دستان توانمند رهبرمان به دستان با کفایت مولا و صاحبمان منجی عالم بشریت(عج) سپرده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.