×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انهدام باند سارقان موتور سیکلت/کشف ۱۸ کیلو گرم مواد مخدر

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت و ایجاد نارضایتی عمومی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

 سردار علی ابراهیمی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ تاکستان با اقدامات میدانی و اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند و در اقدامی غافلگیرانه ۲ سارق و ۳ مالخر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: سارقان در ابتدا منکر سرقت و بزه انتسابی بودند، اما با توجه به مدارک و مستندات ارائه شده محل اختفای موتور سیکلت‌های سرقتی و افراد مالخر را نشان دادند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده از افراد سابقه دار هستند، تصریح کرد: ۲ سارق به همراه ۳ مالخر دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۱۲ کیلو تریاک در خودرو ۲۰۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران گشت این یگان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین -کرج یک دستگاه خودرو ۲۰۶ را برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: در بازرسی از خودرو ۱۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخد استان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف خودرو در این پرونده خاطر نشان کرد: کنترل و مراقبت فرزندان به منظور پیشگیری از گرفتار شدن در دام سوداگران مرگ یکی از فرایند‌های سازنده و موفقیت یک خانواده سالم است.

کشف ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۳۶ معتاد متجاهر و خرده فروش در طول هفته گذشته شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تأکید برهمکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس دربرخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر، از شهروندان خواست موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.