×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهدا بیش از 60 تبلت به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم، افزود: کمک به نیازمندان خصوصا افرادی که سرپرست خانواده آنها به هر دلیلی گرفتار شده، وظیفه انسانی، اسلامی و قانونی افراد یک جامعه است.

حجت الاسلام نورالله قدرتی اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی و بحران کرونا که بسیاری از خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های زندانیان با مشکل مالی مواجه شده‌اند، اهدای کمک‌های مومنانه می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات آنان را رفع کند.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به اقدامات انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین، افزود: تاکنون خدمات قابل تقدیری از سوی انجمن حمایت از زندانیان با همکاری کمیته امداد به خانواده مددجویان نیازمند ارائه شده است.

وی اعلام کرد: در خانواده مددجویان استان ۲۵۰ دانش آموز وجود دارد که با تعامل، همفکری و همکاری های صورت گرفته بین انجمن حمایت از زندانیان و کمیته امداد، مقرر شد ۲۵۰ تبلت تهیه شود که امروز ۶۷ تبلت از این تعداد به دانش آموزان نیازمند اهدا گردید.

قدرتی تصریح کرد: حضور خیران و افراد دارای بضاعت مالی برای کمک به زندانیان و رفع مشکلات آنان بسیار موثر است و امیدواریم با توجه به نزدیک بودن جشن نیکوکاری در استان از کمک های خیران بیشتر بهره مند شویم.

بنا بر این خبر،در دو ماه اخیر ۱۱۸ دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار دارای والد یا والدین زندانی از طریق کمک های مومنانه اهدا شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.