×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید رئیس دادگستری استان قزوین از سه واحد تولیدی در بوئین زهرا/ رویکرد مهم دستگاه قضا بازگرداندن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید است

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کل دادگستری استان قزوین در اولین گردهمایی تکالیف دستگاه‌های اجرایی در اجرای صحیح وظایف، قوانین و مقررات با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول قضایی در شهرستان بویین زهرا ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر،اظهار کرد: سند تحول قضایی در پی رضایتمندی و اعتماد مردم بوده و با خود اعتماد مردم را به همراه دارد و سندی است که برای تحقق آن از مردم استمداد طلبیده شده بنابراین علاوه بر جوامع نخبگان و علمی، مورد توجه شهروندان است.

حجت الاسلام نورالله قدرتی افزود: قانون پذیری و اشراف مدیران بر قوانین و مقررات اولین گام در راستای برقراری نظم، امنیت، ایجاد امید در جامعه و احیای حقوق عامه است، چرا که بخشی از قانون گریزی و قانون ستیزی که امروز در جامعه وجود دارد به دلیل نوع عملکرد مدیران و مسئولان اجرایی کشور است.

این مقام ارشد قضایی بیان کرد: در حقیقت مردم، ولی نعمتان نظام اسلامی و همه مسئولین هستند و آنچه که از مسئولین انتظار دارند اجرای صحیح قوانین و مقرارت است.

به گفته وی، با اقدامات صورت گرفته در شهرستان بوئین زهرا امیدواریم هر روز شاهد کاهش عدم اجرای قوانین باشیم و از این پس مردم گله قابل توجهی در این خصوص نداشته باشند.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه مسئولان قضایی و مدیران اجرایی شهرستان بوئین زهرا در بازدید از سه شرکت شایسته سازان مهر ایرانیان، لطیف پلاستیک قزوین و آیلار پلاستیک اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های ما این است که واحد‌های نیمه تعطیل و تعطیل را به چرخه تولید بازگردانیم، زیرا هم هزینه کمتری دارد و هم به اشتغال و تولید کمک می‌شود و فعالیت کارخانه‌ها با تمام ظرفیت از مهمترین اهداف ما در استان است.

وی افزود: مقرر شد در نشست فوق العاده‌ای در آینده نزدیک مشکلات این واحد‌های تولیدی مرتفع و هر چه سریع‌تر بازگشایی و به مرحله تولید برسند.

گفتنی است،رئیس کل دادگستری استان قزوین با شهروندان شهرستان بوئین زهرا به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد جامع این شهر نیز دیدار کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.