×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه اعتکاف در زندان را به فرصتی برای رشد، کمال و معنویت تبدیل کنید

به گزارش کافه خبر قزوین،نماینده ولی فقیه در استان قزوین روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از زندان مرکزی قزوین در چوبیندر در جمع مددجویانِ معتکف در زندان مرکزی اظهار داشت: ماه رمضان و شب‌های احیا برای این است که فرصتی پیدا کنیم تا خودمان را مورد بررسی قرار دهیم و این اعتکاف در شب‌های ماه مبارک رمضان بسیار با برکت و اثرگذار است.

 آیت‌الله عبدالکریم عابدینی افزود: در شب‌های احیا و شب قدر، انسان فرصت پیدا می‌کند تا با خدا ارتباط برقرار کند و بندگی خودش را ثابت کند و از غفلت‌های زندگی ابراز پشیمانی و استغفار کند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: هر مشکلی که در زندگی ما به وجود می‌آید، آن کلیدی که مشکل گشاست و قدرتی که می‌تواند مشکلات را برطرف کند، فقط خدای متعال است و هیچ کسی جز خدا نمی‌تواند مشکل‌گشایی کند و ارتباط با خدا با این نگاه اثرگذار است.

وی بیان کرد: اتفاق دیگری که در اعتکاف، شب‌های احیا و شب قدر می‌افتد این است که انسان خودش را مورد ارزیابی قرار دهد و خصوصیات اخلاقی خود را با خانواده و جامعه بررسی کند و باید حساب کنیم که چقدر اخلاقی، انسانی و پایبند احترام به دیگران هستیم.

آیت‌الله عابدینی افزود: در اعتکاف، شب‌های احیا و شب قدر برای آینده برنامه‌ریزی کنیم و مشخص کنیم در سال‌های آینده چه کاری باید انجام دهیم.

وی تصریح کرد: دنیا برای مؤمن زندان است و جای آزادی نیست اما مؤمن با شرافت کاری می‌کند که همه لحظات زندگی‌اش خیر و برکت باشد و به هر دلیلی کارتان به اینجا کشیده است، این ایام را به فرصتی برای رشد و کمال و معنویت تبدیل کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.