×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری آیین سنتی گلریزان در ویژه برنامه افطار شبکه قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در این باره اظهار کرد: مردمبرگزاری آیین سنتی گلریزان در ویژه برنامه افطار شبکه قزوین شریف استان قزوین از دیرباز بر اساس روحیه انسان‌دوستانه و تکریم و نوع دوستی خود همواره گره‌گشایی از یکدیگر را وظیفه انسانی خود می‌دانستند و یکی از حوزه‌هایی که مردم در آن نقش بسزایی دارند؛ آیین سنتی گلریزان است.

علی رحیمی افزود: برمبنای این سنت حسنه، صدا و سیمای مرکز قزوین با همکاری ستاد دیه استان قزوین، کمیته امداد و همراهی خیران زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرد که این مهم در ویژه برنامه افطار «ماه من» در قالب بخش‌های متنوع روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین به بخش‌هایی از برنامه تلویزیونی «ماه من» که باعث جلب مشارکت‌های مردمی در این زمینه می‌شود اشاره کرد و افزود: در بخشی از برنامه چهره‌های سرشناس کشوری همچون: بازیگران، ورزشکاران و فوتبالیست‌ها حضور می‌یابند و ضمن گفتگو با مجری از مخاطبان برای شرکت در این گلریزان دعوت می‌کنند.

رحیمی افزود: همچنین در بخش دیگر برنامه با حضور یک میهمان خیر صندوقچه آرزو‌های کودکان نیازمند باز می‌شود و میهمان برنامه که یکی از خیران استان است، آرزوی نوشته شده در کاغذ را برای آن کودک برآورده می‌کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین هم اظهار کرد: با توجه به اینکه رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما نقش مهمی در شکل دهی و هدایت پویش‌های خیرخواهانه و کمک‌های مردمی بر عهده دارند؛ ویژه برنامه سال گذشته افطار صدا و سیمای مرکز قزوین که با محوریت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد روی آنتن رفت، توانست گام مهمی در جلب مشارکت‌های آحاد مختلف جامعه بردارد، بطوریکه در ماه رمضان پارسال ۲۱۳ زندانی آزاد شدند و زمینه آزادی زندانیان بدهکار تا سقف ۵۰ میلیون تومان فراهم شد.

عبدیان افزود: در برنامه امسال قصد بر این است تا زمینه آزدی زندانیان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان فراهم شود بر همین اساس میزان کمک‌های مردمی در ۱۴ روز ابتدای رمضان مبلغ ۷۱۰ میلیون تومان بوده است.

به گفته او، در حال حاضر ۱۵۰ زندانی جرائم غیر عمد با ۱۵ میلیارد تومان چشم انتظار کمک‌های مردم استان قزوین هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.