×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره همگفت جوانان آسیب ستیز برگزار می شود

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان درباره فراخوان جشنواره همگفت جوانان آسیب ستیز گفت: این جشنواره در واقع موضع جوانان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی است که همیشه آن‌ها را به عنوان یک جوان تهدید می‌کند و جوانان با بیان یک جمله که نشان از آگاهی، اندیشه، باور و اراده‌ی آن‌ها برای آغوش کشیدن امنیت است در این جشنواره شرکت می‌کنند.

نادر میرزایی افزود: خشونت، اعتیاد و گم شدگی هویت و خیلی چیز‌های دیگر خطراتی برای جوانان هستند که جوانان همیشه با آن‌ها سرو کار دارند و این جشنواره سعی دارد نگرش جوانان در مقابله با این آسیب‌ها را بیان کند.

وی بیان کرد: افراد برای شرکت در این جشنواره جملات خود را در مقابل دوربین موبایل خود ابراز و به آدرس مجازی جشنواره ارسال می‌کنند و هیئت داوران جشنواره آثار رسیده به دبیرخانه را از سه جهت مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

میرزایی با بیان اینکه نگارش و محتوای جمله مثل موضوع، ساختار انشایی و نیز زیبایی و ظرافت ادبی جمله در ابتدا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد در ادامه افزود: گویش و بیان، مثل بیان خوب و درست جمله، خلاقیت در بیان و تن و آهنگ صدا و نیز جنبه نمایشی مانند زبان بدن و ابراز احساسات در چهره از دیگر موارد ارزیابی آثار است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان، مهلت ارسال آثار را تا بیستم تیر ماه بیان کرد و اظهار داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره بصورت مجازی و زنده برگزار می‌شود و به نفرات برتر، تندیس جشنواره همراه با جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.