×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری هشتمین جشنواره رسانه‌ ها و دوسالانه نقاشی در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز شنبه با اعلام‌ این خبر افزود: هشتمین دوسالانه نقاشی قزوین با هدف توسعه هنر نقاشی در استان و کشف، معرفی و حمایت استعدادهای جوان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

محمدحسین اسماعیلی افزود: این جشنواره پس از وقفه چند ساله به همت انجمن هنرهای تجسمی استان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان احیا و در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین بر اساس مصوبه هفدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان مقرر شد هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین نیز پس از چند سال وقفه در سال ۱۴۰۰ برگزار شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین تصریح کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین با هدف قدردانی از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، ارتقای محتوا و کیفیت رسانه‌های استان، ایجاد فضای رقابت مثبت، افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های استان، آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و همچنین بهره‌گیری از این قابلیت‌ها برگزار می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: این جشنواره به منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و پایگاه‌های خبری و با شرکت روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب رسانه‌های دارای مجوز رسمی برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.